Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Bądźmy gotowi na zmiany. Krosno przygotowuje plan adaptacji do zmian klimatu

Urząd Miasta Krosna rozpoczął pracę na opracowaniem "Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Krosna". Urzędnicy chętnie poznają spostrzeżenia mieszkańców Krosna i do 8 listopada można wypełnić ankietę związaną z planem.
Bądźmy gotowi na zmiany. Krosno przygotowuje plan adaptacji do zmian klimatu

Autor: pixabay

- Zmieniający się klimat stawia przed nami szereg wyzwań. Fale upałów, susze i odczuwalny wzrost temperatur, z drugiej strony gwałtowne nawałnice, burze, które powodują lokalne podtopienia, a nawet powodzie. Jakby tego było mało, obserwujemy spadek bioróżnorodności i zauważalny wzrost zachorowalności na pewne choroby, to wszystko dowody transformację klimatu. Nie jesteśmy w stanie zatrzymać tych zmian, ale możemy się do nich przygotować. - czytamy na stronie magistratu.

Cel – jak najlepsze przygotowanie się na zmiany

Przystosowanie do zmian klimatu jest procesem długim i bardzo złożonym. -

- Jeśli do nieuchronnych zmian podejdziemy „z głową”, to nasze zaplanowane działania zapewnią odpowiedni poziom bezpieczeństwa oraz komfortu życia nam mieszkańcom, ale i użytkownikom miasta. - przekonują krośnieńscy urzędnicy.

Razem zaplanujmy nasze działania

- Rozpoczęliśmy już prace nad opracowaniem "Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Krosna", ale wiemy, że jako mieszkańcy też bardzo wnikliwie obserwujecie zachodzące zmiany. Dlatego chętnie poznamy Wasze spostrzeżenia. Dla ułatwienia i pewnego usystematyzowania naszych wspólnych opinii udostępniamy ankietę i zapraszamy do udziału w badaniu. W ankiecie znajdziecie kilka pytań dotyczących obserwowanych zmian klimatu oraz możliwości adaptacji do ich skutków.

Wasze odpowiedzi

Ankietę można uzupełnić do 8.11.2022 r. Ankieta jest anonimowa. - Jej wyniki wykorzystamy do statystycznego opracowania dokumentu. - informuje Urząd Miasta Krosna.

Wypełnij ankietę (kliknij)

źródło: UMK

 


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ