Naszemu Czytelnikowi udało się nagrać część rozmowy z rzekomym przedstawicielem banku, który próbował wyłudzić dane. Nagranie odsłuchać możecie poniżej.
W internecie możecie znaleźć sporo negatywnych opinii na temat numeru, spod którego oszust dzwonił do naszego Czytelnika. To dwie z nich:
Wyłudzanie danych, znają imię i nazwisko osoby, do której dzwonią i próbują wcisnąć, że składało się wniosek kredytowy (pan przedstawił się, że dzwoni z VIVUS.PL). Jak zaprzeczasz to pytają czy nie zgubiłeś dowodu lub prawa jazdy, bo ktoś mógł w Twoim imieniu złożyć wniosek, jak dalej zaprzeczasz to pytają w jakim banku masz konto, bo jest im to potrzebne, żeby zablokować ten wniosek - nic nie podawać, blokować ten numer!!!
Nie podałam żadnych informacji, bo ten wschodni akcent od razu skojarzył mi się z oszustwem. Po 3 próbach jak Pan nie mógł ode mnie wyłudzić nazwy banku w którym mam konto oznajmił : "dobrze, musimy więc wysłać zgloszenie do wszystkich banków na terenie kraju żeby zablokowali Pani wszystkie konta "
By odsłuchać nagrania, kliknij w obrazek poniżej
Krosno112.pl








![Jarmark Świąteczny rozpoczęty! Magia świąt wróciła na krośnieński Rynek [ZDJĘCIA] Jarmark Świąteczny rozpoczęty! Magia świąt wróciła na krośnieński Rynek [ZDJĘCIA]](https://static2.krosno112.pl/data/articles/sm-16x9-jarmark-swiateczny-rozpoczety-magia-swiat-wrocila-na-krosnienski-rynek-zdjecia-1765626917.jpg)









.jpg)






.jpg)