Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Krośnieński magistrat zachęca do mobilnych płatności za parkowanie

Naliczanie sekundowe, możliwość opłacenia postoju nie mając „drobnych”, bez szukania parkomatu i pobierania dodatkowych aplikacji – teraz za parkowanie w strefach płatnego parkowania zapłacisz z aplikacji swojego banku. Blisko 1200 osób w maju zapłaciło za parking mobilnie!
Krośnieński magistrat zachęca do mobilnych płatności za parkowanie

Mobilne płatności są wygodną formą opłacania postoju w strefach płatnego parkowania. Rozwiązanie to funkcjonuje w wielu miastach w Polsce i za granicą a w Krośnie jest dostępne od 2017 roku. Płacąc mobilnie nie musimy szukać parkomatu, a opłatę możemy dokonać nie wychodząc z samochodu. Teraz parkowanie jest dostępne także z aplikacji bankowych siedmiu najbardziej popularnych banków, nie jest więc konieczne pobieranie dodatkowych aplikacji.

- W ubiegłym miesiącu ponad tysiąc osób skorzystało z parkowania opłacając postój przy pomocy aplikacji mobilnych obu operatorów oferujących usługę w Krośnie – mówi Beata Pawłowska-Nicałek – Naczelnik Wydziału Drogownictwa Urzędu Miasta Krosna. - Popularność aplikacji rośnie ze względu na dużą wygodę tego rozwiązania – brak konieczności szukania parkomatu czy możliwość zdalnego przedłużenia postoju – dodaje.

Jak skorzystać?

Aby skorzystać z usługi mobilnego opłacenia parkowana, należy zarejestrować samochód w aplikacji swojego banku. Cały proces jest łatwy i szybki i można to zrobić podczas pierwszego parkowania.

Podczas rejestracji podajemy numer rejestracyjny pojazdu i „podpinamy” kartę płatniczą lub wskazujemy konto, z którego ma zostać pobrana opłata (w zależności od banku). W ten sposób opłacamy postój – cały proces jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. Nasze dane zostaną zapamiętane w aplikacji tak, aby następnym razem cały proces trwał zaledwie kilka sekund.

Należy także pamiętać, aby na desce rozdzielczej samochodu, w widocznym miejscu pozostawić informację o tym, że opłata została uregulowana przy pomocy aplikacji. Może to być zwykła kartka z napisaną nazwą aplikacji, z której skorzystaliśmy lub specjalna grafika, którą można pobrać do wydrukowania podczas pierwszego logowania w aplikacji bankowej.  

źródło: UMK

 

 



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ